Zasady organizacji wydarzeń na Wydziale Stosunków Międzynarodowych UwB

Zgłoszenia wydarzenia należy dokonać u Pani mgr Agnieszki Szczepury:

  • złożyć wypełnione i podpisane zgłoszenie imprezy (plik "Zgłoszenie konferencji naukowej organizowanej na UwB"),
  • po zorganizowanym wydarzeniu w ciągu tygodnia złożyć formularz rozliczenia budżetu konferencji organizowanej na UwB (plik "Rozliczenie budżetu konferencji organizowanej na UwB").

Do rozliczenia powinny zostać dołączone faktury VAT związane z poniesionymi wydatkami. Na fakturach jako nabywca musi być wpisany Uniwersytet w Białymstoku:

Uniwersytet w Białymstoku
ul. Świerkowa 20B
15-328 Białystok

NIP: 542-23-83-747

Chęć wydruku wszelkich dokumentów należy zgłosić wcześniej drogą mailową na adres: sm@uwb.edu.pl (co najmniej 3 dni przed chęcią odbioru materiałów), informacje o druku powinny być kompletne, tzn. proszę podać ilość i format wydruku.

Zarządzenie 7 Rektora Uniwersytetu w Białymstoku z dnia 24 lutego 2015 r. w sprawie zasad organizacji i rozliczania konferencji naukowych i edukacyjnych w Uniwersytecie w Białymstoku.

Chęć wykorzystania godła Uniwersytetu wymaga pisemnej zgody Rektora, Zarządzenie nr 68 Rektora Uniwersytetu w Białymstoku z dnia 6 lipca 2021 r.

Zgłoszenie konferencji naukowej organizowanej na UwB

Rozliczenie budżetu konferencji organizowanej na UwB

Zasady publikowania informacji na stronie internetowej i portalach społecznościowych przez pracowników i studentów Wydziału Stosunków Międzynarodowych UwB

Zamieszczając informację na stronie internetowej Wydziału Stosunków Międzynarodowych lub portalu społecznościowym pracownik powinien:

  • wypełnić formularz publikacji informacji poprzez System Publikacji Aktualności (SPA): https://spa.uwb.edu.pl(nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia, spotkania itp.);
  • po zorganizowanym wydarzeniu w ciągu tygodnia od jego zakończenia przesłać relację poprzez System Publikacji Aktualności (SPA): https://spa.uwb.edu.pl;
  • formularz publikacji na stronę i media społecznościowe musi zawierać teksty alternatywne do zdjęć i załączonych plików graficznych;
  • w przypadku dołączenia do formularza publikacji innych plików, np. harmonogramu, biogramów itp. należy dołączyć go w formie dostępnej cyfrowo (m.in. plik edytowalny lub format .pdf), nie może to być skan dokumentu lub obraz graficzny;
  • wymiary grafiki głównej/plakatu dołączonego do formularza: 1200 x 500 px,
  • chęć wydruku wszelkich dokumentów należy zgłosić wcześniej drogą mailową na adres: sm@uwb.edu.pl (co najmniej 3 dni przed chęcią odbioru materiałów), informacje o druku powinny być kompletne, tzn. proszę podać ilość i format wydruku.

SYSTEM PUBLIKACJI AKTUALNOŚCI (SPA) 

Do kontaktu należy używać jedynie oficjalnego konta uniwersyteckiego.

©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.